chevroletcamaro.cz

Unleashed Fuel Only

Interiér se loučí. Elektronika jásá.

Od doby posledního zápisku se interiér postupně vytrácí, začalo to kabeláží, ...

 photo IMGP9002.jpg

...kterou mi zřejmě požrali měďožrouti

 photo IMGP9017.jpg

Ba ne, přenesla se do elektronické laboratoře pro opravu. Byly tam vyhořelé dva vodiče, zřejmě zkrat v konektoru jdoucím do budíků. Ale já nic, já už to tak koupil 0:-)

 photo IMGP9011.jpg

Taktéž se zpětně zapojila vytržená žárovička na varovnýe hlásič nezapnutých pásů. Sehnal jsem a vyzkoušel "buzzer" / bzučák. Taková ta dětinská radost, když všichni ostatní tu věc vytrhávají a zahazují do trávy kolem, kdežto já jsem ochoten za to platit tvrdou měnou. Ale ten boží primitivní zvuk z dob, kdy ještě neexistovaly levné čínské zvonkohry za to nezapnutí pásů prostě stojí.

Druhým krokem revize elektrozařízení byla live-kalibrace ukazatele teploty chladící kapaliny. Tento test jsem již jednou prováděl přímo za jízdy, nicméně hodnota kalibračního rezistoru byla nakonec stejně úplně mimo. Tentokrát se použilo fundovanější zařízení a vhodnější laboratorní podmínky. (Nápověda: sledujte kočku!)

Potom se opět pokročilo v demontáži interiéru a máme ho 99% venku. Ty drobný už tam nechám.

 photo vIMGP9040.jpg

Nyní vyvstává otázka, co dál?

 

VIN decoding #2

Tak bohužel, lajdáctví na výrobní lince znemožnilo dohledání jakýchkoliv důkazů, že se toto auto vyrobilo. Nicméně aspoň se mi podařilo objasnit tu záhadu zelené auto / béžový interiér. Tato kombinace se totiž běžně nabízela. Škoda že jsem si toho nevšiml dříve:

 photo 79b-10.jpg

Toluen párty III aneb po deseti letech do toho vidim

Celých deset let trvalo, než jsem se odvážil pořádně do té palubky hrábnout. Nakonec tedy tomu pomohla kompletní rozborka auta. Konečně jsem si dovolil strhnout poslední zbytky německého koženkářského tuningu.

Takže to, co jde vidět v úplně první premiérovém článku na tomto blogu...

http://chevroletcamaro.cz/post/2007/01/21/chevrolet-camaro-restoration-notes.aspx

...stalo se konečně minulostí!

Tady je pěkně vidět originální velbloudí hněď s profesionálně přelakovaným VINkem, aby to pasovalo k oné černé kožence.
Pryč s ní.

Zbytky lepidla mi pomohl odstranit již tradiční dar přítele Toluena

 photo IMGP8914.jpg

Jak vidno, palubka je bohužel na pár místech v prvotním stádiu rozkladu :-( Takže stejně musím přemýšlet, jak s ní naložit dál.

 photo IMGP8912.jpg

Na palubku stačil toluen, ale na kick-panely to chtělo něco silnějšího. Fet-fest tedy pokračuje nitroředidlem. Po jeho aplikaci zbývá už jen panely dočistit a přelakovat zpátky do velbloudí.

Na závěr pohled na částečně vyvrhnutou palubku, Fukušima hadr.

 photo IMGP8891.jpg

 photo IMGP88922.jpg

VIN decoding

Snažím se získat trošku víc informací o autě, GM nabízí nalezení faktury od dealera případně výrobní arch podle VIN. Fakturu mi bohužel nenašli. Tak tedy ještě zkouším, jestli by nebyl aspoň ten arch. Nedá mi totiž spát, jak je možné že mám béžový interiér, který se do k zelené metalíze nedával. Že by si to někdo objednal na přání?

Okolo VIN kódu za oknem lze spatřit původní béžovou barvu pod černým lakem.

 photo DSC_0224.jpg

Částečný VIN na karoserii číselně souhlasí

 photo DSC_0222.jpg

Pokud by někoho zajímala dekódovaná informace, pak:

1
Chevrolet
Q
Camaro - Base sport coupe
87
Typ karoserie: Sport coupe
G
Motor: 305cui
9
1979
N
vyrobeno v Norwoodu
#
poslední šestičíslí značí sériové výrobní číslo

♪♫ Jedna dvě, motor jde ♪♫

♪♫ spólu s převodóvkou ♪♫

Hned jak se motor upevnil do stojanu nemohl to vydržet a celý se rozskočil

 photo DSC_0206 1.jpg

Holý blok. Stejně je neuvěřitelné, jak jsou ty "malý" písty velký.

 photo DSC_0207.jpg

Na to že měl najeto 37 let tak ty původní ložiska nevypadají zase tak špatně

 photo DSC_0204 1.jpg

A klika téměř čistá

 photo DSC_0203 1.jpg

 photo DSC_0205 1.jpg

Pokud to shrnu, tak jediná závada na motoru byl prasklý pístní kroužek. Je mi jinak třistaprdky líto, sloužila dobře a nikdy si na nic nestěžovala. Budeme na ni vzpomínat vždy v dobrém a se slzou v oku.

Bez čumáčku, bez prdelky

Pomalu ale jistě se vytrácí jednotlivé komponenty. Kvůli časové tísni práce viditelně příliš nepokročily a je taky třeba dělat místo na větší díly někde jinde, protože garáž to všechno nemůže pojmout. Tak se zatím sundal přední nárazník, co zbyl pod maskou a komplet zadní nárazník. Možná ale na něj ještě přijde řeč a dočasně ho budu muset vrátit...

 photo IMGP8510.jpg

Naběrák slámy

 photo IMGP8520.jpg

Zbytky po instalaci ocasu

 photo IMGP8513.jpg

Lakování vzal předchozí majitel celkem poctivě, nicméně stejně je to celé provedeno poměrně lajdácky, šetření a spěch je vidět na každém místě.

 photo IMGP8515.jpg