chevroletcamaro.cz

Unleashed Fuel Only

Ghetto omílačka

Člověk se při dlouhých zimních večerech nudí a tak přemýšlí co s načatým odpolednem v teplé garáži. No jasně! Vyrobím si omílací buben neboli pískovací vibrátor!

Co bych se o tom dlouze vykecával, jednodušší je to natočit a hodit na tubko. Takže teď jsem vlastně taky ten jůtúber, cha!

Tady jen pro doplnění detailní pohled na pár šroubů. Ta kovová mistička už je zhruba v poloviční fázi pískovacího procesu.

 photo DSC_4718.jpg

 photo DSC_4717.jpg

A jak to dopadlo?

Výsledek se samozřejmě nejeví na první pohled nikterak bohabojný, také proto že fotky výše pochazí zhruba z poloviny celého procesu. Toto je pak po 2-hodinovém naložení v odrezovači (abych zastavil znovuvznik koroze). V dalším kole už to půjde do zinkovny.

 photo DSC_4725.jpg

Camaro & Firebird kalendář 2017

!!! VYPRODÁNO !!!

Letošní kalendář jde ve jménu jednoduchosti a minimalismu. Postrádá miniaturní fotky a vozidlo je rozplácnuté (téměř) na celou šíři velikosti A3. Můžete si tak oblíbený list vytrhnout a vytapetovat jím garáž, aniž by tam zavázela hloupá tabulka s daty.

Náhled kalendáře a některých měsíců v lepším rozlišení:

Jak objednávat:

Cena jednoho výtisku: 250 Kč,-. Jednotné poštovné činí 70 Kč, dobírka dalších 40 Kč.

  1. Napíšete email na adresu abcdef, kde uvedete počet kusů a svou poštovní adresu. Text může znít třeba takto: “Objednávám 4ks kalendáře, moje adresa je…. Platím předem / na dobírku”
  2. Vynásobíte počet kusů udanou cenu, přičtete poštovné a celkovou sumu zašlete na účet
    xxx / yyy. Do zprávy pro příjemce uveďte svůj email! Pokud to nejde, zvolte si jakýkoliv variabilní symbol zapište jej do emailu z kroku 1.

Příklady:

  • 4x výtisk kalendáře, platba převodem na účet => 4x250 + 70 = 1070,- Kč
  • 4x výtisk kalendáře na dobírku => 4x250 + 70 + 40 = 1110,- Kč

When family sleeps...

...daddies go to second job. Nebo chcete-li v češtině, počasí nepočasí, světlo tma, je prostě potřeba pokračovat. Pomalu ale jistě, sedmimilimetrovými kroky, blížíme se k ocasní části.

 photo DSC_4682.jpg

Z fotky těžko spoznati, ale už je oškrabáno zhruba k místům, kde postává noha mučedníkova + ten podběh na který dopadá světlo boží.

Den C - přepadení se

Možná jste si všimli, jak se minule kastle podezřele nakláněla. No a bohužel se také stalo, že se přepadla. A to přímo na bok a tak mám aspoň konečně pořádný a snadný přístup na podvozek a mohu se pustit do odstraňování nástřiku podvozku. Jo, budu si ještě cca 80-100 hodin nadávat, jak jsem mohl být v mládí (před 9ti lety) tak naivní a nechal si ty víceméně slušné plechy zastříkat tím lepivým sajratem. Inu chybami se člověk učí a pro příště to udělá lépe.

 photo IMGP9728.jpg

Ještě tutýž den jsem ošpachtlil pár cm2... nojo, byl jsem fakt blbej.

 photo IMGP9738.jpg

Kurz soustružníka - Level 1

Ještě před velkou akcí jsem se věnoval odpočinkové renovaci. A to konkrétně opravě ovládacího panelu ventilace. Původní mechanismus měl ulomené ramínko pro nastavení COLD - HOT. Takže jsem musel vždycky lovit bowden kdesi pod palubkou a testovat, zda se má zatáhnout nebo spíš zatlačit.

 photo 02.jpg

Navíc ani to čelo panelu nevypadalo nijak krásně.

Podařilo se mi doma nalézt 4mm silný duralový plech a za pomoci základních obráběcích nástrojů (flexa, bruska, vrtačka, pilník, šmirgl) jsem vyrobil adekvátní náhradu. Jako vzor dobře posloužilo druhé celistvé ramínko.

 photo 03.jpg

 photo 03c.jpg

Původní vrásčitou zadní stěnu panelu jsem obkreslil na tvrdší papír a zalakoval nějakým černým sprejem, co se taky náhodou válel poblíž.

 photo 04.jpg

 photo 05.jpg

Pak už následovalo sestavení a taktéž vyleštění "displeje" od škrábanců. Dobře posloužila Tempo pasta.

 photo 06.jpg

 photo 07.jpg

No bojim se, ale už je za dveřmi ta nejhnusnější dřina...

Příprava na den C

Je to den C protože na Déčko si ještě hodnou chvíli počkáme. Momentálním milníkem fáze rozebírání je totiž odstranění posledních funkčních zbytků a příprava karoserie k dalšímu zpracování. Posledním kusem visícím na autě byla náprava, která se velmi snadno sundavá. Jen je to bez dílenského heveru trošku pruda. Ale když je chuť, kozy z Lidlu hory přenáší. Nebo jak to rčení vlastně je.

 photo DSC_0419.jpg

 photo DSC_0421.jpg

Nějak se ta kastle naklání...

V mezičase jsem se věnoval drobnostem, jako je renovace HVAC systému. Pro neznalé klima-topení, v mém případě pouze ta druhá varianta, protože mám naštěstí "socku". Starý radiátor topení mírně prosakoval a tak nemrznoucí kapalina po nějaké době udělala své. Pečlivě jsem vyčistil hlavní ventilační těleso od rzi a letmo jej přelakoval, aby to dál nerezivělo. Taky jsem vyměnil molitany na klapce, které se drobily na dotek a samozřejmě samotný radiátor. Původní mosazný vyměněn za hliníkový, takže úspora hmotnosti. Super!

 photo DSC_0424.jpg

 photo DSC-0423.jpg

Jen by mě při pohledu na to porovnání zajímalo, kde udělali čínští inženýři chybu...?