Pokud jste se sem úplně čirou a nezakalenou náhodou dostali skrze výsledky vyhledávání, budiž Vám postačující moje omluva za použití chytlavého výrazu v nadpisu článku, který by mohl přitáhnout pozornost internetových vyhledávačů. Ovšem tak úplně mimo tento nadpis není, protože si představíme, s čím konkrétním vyjede náš oranžový express do nové sezony a co by nás mohlo letos čekat.
Ulevíme chlazení, opravíme bolístky
Předně bych se rád pochlubil, že jsem vyměnil celé aktivní chlazení motoru. Stará ještě původní vodní pumpa totiž neustále tekla a už dlouho jsem měl v plánu vyměnit ventilátor připevněný napevno za volnoběžný typ s termální spojkou (tzv. viskospojkou). K tomu se přidal i nový řemen k posilovači řízení, protože na starém si už nějakou dobu pochutnával motor a tak byl patřičně okousaný.
Celá tato časově a zručně nenáročná práce zabrala pouze asi tak celou zimu. Ale aby to nevypadalo až tak tragicky, ještě v listopadu jsem přebrousil a přelepil drobné bolístky na motoru, kudy stále trošku krvácel. Kvůli tuhé zimě mohl spoj 100% zatuhnout až po první jarní vyjížďce. Zběžná kontrola poté prokázala, že jsou úniky definitivně zastaveny. Takže třikrát hurá!
Naplánujeme letošní ročník srazu?
Toto je relativně náročný proces na volné časové, myšlenkové a finanční prostředky. Letošní sraz je zatím stále ve hvězdách, protože mi ještě není jasné, kdy a kde se vykoná a také, jak by měl vypadat. Nicméně rád bych příznivce socializačních aktivit uklidnil, že něco se určitě konat bude. Takže jediná rada na závěr – zůstaňte naladěni a sledujte dění na našem diskuzním fóru případně na fanouškovských stránkách na obličejovníku.