Čas se navršil a konečně mohu představit nějaký zásadnější průlom v renovaci. Zavezl jsem pana Oranžového k panu autokarosáři Zábranskému. Neskromným cílem byla právě instalace kompletního výfukového potrubí. Jako přidanou hodnotu pro Camaro jsem poprosil o vystříkání dutin a spodku vozu antikorozní ochranou. Výsledky k nahlédnutí zde, tu či tady.
Pro připomenutí, si můžete zkontrolovat v jednom z archivních (a tedy ještě kvalitnějších) článků, jak vypadaly původní svody. Pokud by ani to nepomohlo, tuť je pohled zespoda. Hned o kousek níže naleznete kompletně namontované nové Flowtechy. Jejich instalace byla naprosto bezprobémová. Při použití známých chvatů a záchvatů popsaných v kronice Jana Tleskače nezabrala operace více jak dvě člověkominuty. Nebyla ani nutná demontáž startéru, se kterou vyhrožoval instalační manuál. Blá blá blá... zde jsou obrázky:
To by bylo něco řeči ke krásným keramickým svodům. Ale jakže to potrubí vlastně pokračuje? Inu, máme něco jako střední trubky, tlumiče a zadní trubky. Obrázky seřazené v podobném spiritu vidíte níže.
Pokud zbyl ještě někdo, kdo to četl až sem dolů, pravděpodobně mu není jasné, jak dopadla ta zatracená sakra veteránská testace? Má se to tak, že právě kvůli ní předělávám výfučisko a sháním užší pneumatiky. Tak, a je to venku.
Bonus
A konečně tu máme zase drobnou bonusovou kapitolku, a jak jinak, než s kvalitním video záznamem výstupního zvukového testu :-)
English readers, yep, it's there!