chevroletcamaro.cz

Unleashed Fuel Only

Čouk čili sytič (dodělávka karburátoru Edelbrock)

Ne, nebudu zde hovořit o vaření pikantních mexických omáček, nýbrž bych rád navázal na nedokončenou práci z loňského roku, kdy byl nainstalován nový karburátor Edelbrock 1405. Na eBay jsem za křesťanských $7.75 pořídil univerzální kabel pro zprovoznění manuálního sytiče na karburátorech Edelbrock či Holley. Poněkud nepříjemně mne překvapilo poštovné - $30 za takovou malou a lehkou věc, aspoň že je pěkně “chromový” (chápej, plastový a ponořený do stříbřenkové lázně).

Choke Cable

Měl jsem obavy, kam v palubní desce přidělat táhlo a zda se do ní nebude muset vrtat, což bych fakt nerad. Nakonec jsem našel perfektní umístění a to přímo pod volantem, kam se ostatně sytič původně instaloval, jen jsem si toho doposud nevšiml. Trošku práce dalo nalezení správného otvoru do motorového prostoru a vůbec šizení kabelu tak, abych ho tam dostal. Nakonec se to neobešlo bez rodinné výpomoci z invertované strany interiéru (rozuměj zvenku). Na obrázcích si věrní či pozorní čtenáři jistě povšimnou, že první fotka je již poněkud staršího data.

Before Choke Knob Choke Knob Installed Chole Bowden attached

Následující den přišel křest ohněm a to startování a odvoz Camara kamsi pryč. Očekávejte velmi, ale opravdu velmi nezajímavé změny v brzkých týdnech!

Komentáře (2) -

  • xjohny

    24.4.2009 10:36:30 | Odpovědět

    Matně si vzpomínám, že někdo o tom sytiči něco řikal Smile) Ale musel jsem na to hodit svoje oko a hned bylo jasno.

  • Okolojedoucí

    2.5.2009 19:50:02 | Odpovědět

    HA! Tak k tomuhle ta ďoura pod volantem je...sem čekal zas ňákou tuzerskou vychytávkuSmile

Přidat komentář

Loading