chevroletcamaro.cz

Unleashed Fuel Only

Interiér se loučí. Elektronika jásá.

Od doby posledního zápisku se interiér postupně vytrácí, začalo to kabeláží, ...

 photo vIMGP9040.jpg

...kterou mi zřejmě požrali měďožrouti

 photo IMGP9017.jpg

Ba ne, přenesla se do elektronické laboratoře pro opravu. Byly tam vyhořelé dva vodiče, zřejmě zkrat v konektoru jdoucím do budíků. Ale já nic, já už to tak koupil 0:-)

 photo IMGP9011.jpg

Taktéž se zpětně zapojila vytržená žárovička na varovnýe hlásič nezapnutých pásů. Sehnal jsem a vyzkoušel "buzzer" / bzučák. Taková ta dětinská radost, když všichni ostatní tu věc vytrhávají a zahazují do trávy kolem, kdežto já jsem ochoten za to platit tvrdou měnou. Ale ten boží primitivní zvuk z dob, kdy ještě neexistovaly levné čínské zvonkohry za to nezapnutí pásů prostě stojí.

Druhým krokem revize elektrozařízení byla live-kalibrace ukazatele teploty chladící kapaliny. Tento test jsem již jednou prováděl přímo za jízdy, nicméně hodnota kalibračního rezistoru byla nakonec stejně úplně mimo. Tentokrát se použilo fundovanější zařízení a vhodnější laboratorní podmínky. (Nápověda: sledujte kočku!)

Potom se opět pokročilo v demontáži interiéru a máme ho 99% venku. Ty drobný už tam nechám.

 photo vIMGP9040.jpg

Nyní vyvstává otázka, co dál?

 

Přidat komentář

Loading