Po malé stěhovací akci jsem se mohl vrhnout na dorozebrání přední nápravy. Za pomoci luxusního stahováku v ceně cca 80 Kč to šlo jak po másle. Až mne překvapilo, jak je to jednoduchá věc. Zpátky to půjde hůře, to si zase iluze nedělám.
![photo DSC_0374 1.jpg](http://i297.photobucket.com/albums/mm213/xjohny/2016%20No%20More%20Tears/DSC_0374%201.jpg~original)
![photo DSC_0377.jpg](http://i297.photobucket.com/albums/mm213/xjohny/2016%20No%20More%20Tears/DSC_0377.jpg~original)
Po rozebrání se už dalo vrhnout na počátky renovace - tj. obroušení a vysoce profesionální zalakování prvků zavěšení nátěrovou hmotou značky Alkyton.
![photo IMGP9276.jpg](http://i297.photobucket.com/albums/mm213/xjohny/2016%20No%20More%20Tears/IMGP9276.jpg~original)
Odstraňování nánosů koroze probíhalo opět pod přísným dozorem pracovníka TZÚS.
![photo IMGP9277.jpg](http://i297.photobucket.com/albums/mm213/xjohny/2016%20No%20More%20Tears/IMGP9277.jpg~original)
Odstín litiny na nábojích jsem trefil na své poměry až příliš perfektně.
![photo IMGP9278.jpg](http://i297.photobucket.com/albums/mm213/xjohny/2016%20No%20More%20Tears/IMGP9278.jpg~original)
Hřeb odpoledne
Přicházíme k nejzásadnějšímu životnímu okamžiku automobilu, který se ideálně děje maximálně jednou za život - a to jest oddělení karoserie od půl-rámu. Při práci s 30 let starými spoji je třeba dostatek opatrnosti a uvolňovače zarezlých závitů, ale nakonec to dobře dopadlo... před auto na zem.
![photo IMGP9279.jpg](http://i297.photobucket.com/albums/mm213/xjohny/2016%20No%20More%20Tears/IMGP9279.jpg~original)
Třicetileté silentbloky a šrouby se konečně dočkají zaslouženého důchodu
![photo IMGP9281.jpg](http://i297.photobucket.com/albums/mm213/xjohny/2016%20No%20More%20Tears/IMGP9281.jpg~original)