Je to den C protože na Déčko si ještě hodnou chvíli počkáme. Momentálním milníkem fáze rozebírání je totiž odstranění posledních funkčních zbytků a příprava karoserie k dalšímu zpracování. Posledním kusem visícím na autě byla náprava, která se velmi snadno sundavá. Jen je to bez dílenského heveru trošku pruda. Ale když je chuť, kozy z Lidlu hory přenáší. Nebo jak to rčení vlastně je.
![photo DSC_0419.jpg](http://i297.photobucket.com/albums/mm213/xjohny/2016%20No%20More%20Tears/DSC_0419.jpg~original)
![photo DSC_0421.jpg](http://i297.photobucket.com/albums/mm213/xjohny/2016%20No%20More%20Tears/DSC_0421.jpg~original)
Nějak se ta kastle naklání...
V mezičase jsem se věnoval drobnostem, jako je renovace HVAC systému. Pro neznalé klima-topení, v mém případě pouze ta druhá varianta, protože mám naštěstí "socku". Starý radiátor topení mírně prosakoval a tak nemrznoucí kapalina po nějaké době udělala své. Pečlivě jsem vyčistil hlavní ventilační těleso od rzi a letmo jej přelakoval, aby to dál nerezivělo. Taky jsem vyměnil molitany na klapce, které se drobily na dotek a samozřejmě samotný radiátor. Původní mosazný vyměněn za hliníkový, takže úspora hmotnosti. Super!
![photo DSC_0424.jpg](http://i297.photobucket.com/albums/mm213/xjohny/2016%20No%20More%20Tears/DSC_0424.jpg~original)
![photo DSC-0423.jpg](http://i297.photobucket.com/albums/mm213/xjohny/2016%20No%20More%20Tears/DSC-0423.jpg~original)
Jen by mě při pohledu na to porovnání zajímalo, kde udělali čínští inženýři chybu...?