Ještě před velkou akcí jsem se věnoval odpočinkové renovaci. A to konkrétně opravě ovládacího panelu ventilace. Původní mechanismus měl ulomené ramínko pro nastavení COLD - HOT. Takže jsem musel vždycky lovit bowden kdesi pod palubkou a testovat, zda se má zatáhnout nebo spíš zatlačit.
![photo 02.jpg](http://i297.photobucket.com/albums/mm213/xjohny/2016%20No%20More%20Tears/02.jpg~original)
Navíc ani to čelo panelu nevypadalo nijak krásně.
![](http://i297.photobucket.com/albums/mm213/xjohny/2016%20No%20More%20Tears/01.jpg~original)
Podařilo se mi doma nalézt 4mm silný duralový plech a za pomoci základních obráběcích nástrojů (flexa, bruska, vrtačka, pilník, šmirgl) jsem vyrobil adekvátní náhradu. Jako vzor dobře posloužilo druhé celistvé ramínko.
![photo 03.jpg](http://i297.photobucket.com/albums/mm213/xjohny/2016%20No%20More%20Tears/03.jpg~original)
![photo 03c.jpg](http://i297.photobucket.com/albums/mm213/xjohny/2016%20No%20More%20Tears/03c.jpg~original)
Původní vrásčitou zadní stěnu panelu jsem obkreslil na tvrdší papír a zalakoval nějakým černým sprejem, co se taky náhodou válel poblíž.
![photo 04.jpg](http://i297.photobucket.com/albums/mm213/xjohny/2016%20No%20More%20Tears/04.jpg~original)
![photo 05.jpg](http://i297.photobucket.com/albums/mm213/xjohny/2016%20No%20More%20Tears/05.jpg~original)
Pak už následovalo sestavení a taktéž vyleštění "displeje" od škrábanců. Dobře posloužila Tempo pasta.
![photo 06.jpg](http://i297.photobucket.com/albums/mm213/xjohny/2016%20No%20More%20Tears/06.jpg~original)
![photo 07.jpg](http://i297.photobucket.com/albums/mm213/xjohny/2016%20No%20More%20Tears/07.jpg~original)
No bojim se, ale už je za dveřmi ta nejhnusnější dřina...